Reis Tenerife 20-30 maart 2024

Vrijdag 17 november

INFORMATIE

KBO-Oosterhout reizen  2024

Nieuwsgierig naar onze nieuwe bestemmingen?

Kom kijken en luisteren wat 2024 gaat brengen

Welkom in Activiteitencentrum “De Slotjes”

Presentaties om 10.30 en 14.00 uur

Indien u bent aangemeld voor 14.00 uur en past 10.30uur beter dan graag een berichtje.

De middag is volgeboekt

Gratis kopje koffie

Aanmelden Lia Joosen:  06 4639 2051

Dagtocht Dickensfestijn en kerstmarkt Deventer

zondag 17 december 2023

Op zondag 17 december 2023 gaan we naar

Deventer waar het Dickens Festijn plaats vindt! Ruim 950 personages uit de beroemde boeken van deze Engelse schrijver komen tot leven: van Scrooge tot Oliver Twist tot Christmas Carol Singers, van weeskinderen tot kantoorklerken. Een deftige

19e-eeuwse Engelse stad van Charles Dickens, in volle glorie, herleeft in het Bergkwartier en op de historische Kerstmarkt op de Brink in de binnenstad van sprookjesachtig Deventer.

Tijdens de heenreis serveren wij koffie met eenworstenbroodje en bij aankomst (rond 11:15 uur) in Deventer gaat u op eigen gelegenheid het Dickens Festijn en de kerstmarkt bezoeken.

Om 16:00 uur staat de bus weer klaar. We gaan de dag afsluiten met een zeer gevarieerd stamppotten diner met ter afsluiting een heerlijk dessert!

Om 20:00 uur rijdt de bus Oosterhout weer binnen om u na een gezellige dag weer thuis te brengen.

Kosten voor deze goed verzorgde dagtocht € 49,00

p.p. voor leden KBO Oosterhout.

Dit is incl. vervoer naar Deventer, onderweg koffie met worstenbrood, onbeperkt stamppottendiner, afsluitend dessert en fooien.

Aanmelden: vanaf 1 november 10.00 uur

Tel: Lia Joosen Tel: 06 46392051

Vertrektijden en opstapplaatsen:

08.00 uur            Bunthoef (parkeerstrook Lodewijk Napoleonlaan naast rest China)

08.10 uur            Hoek Slotjesveste/Tempelierstraat

08.15 uur            Voormalig politiebureau/Oldenneelln

08.20 uur            De Doelen/ Lampenpaleis

08.25 uur            Busstation Leijsenhoek

08.30 uur            Strijenstr/hoek Torenstr t.o. bushalte

08.35 uur            Pannenhoef

08.45 uur            Albert Heijn, Dommelbergenweg

Wij willen u nogmaals informeren betreffende de regels en kosten welke gehanteerd worden bij reservering en annulering van dagtochten, concerten, musicals en theaterbezoeken.

Kosten bij annulering tot 48 uur voor vertrek: € 7,50 p.p.

Kosten bij annulering binnen 48 uur voor vertrek: 100% van de kosten

(natuurlijk mag u zelf iemand in uw plaats stellen)

Uitzonderingen op bovenstaande regel zijn:

Tickets voor concerten, musicals en theater.

De kosten bij annulering bedragen altijd 100% of u meldt zelf een plaatsvervanger aan.

Bij meerdaagse reizen gelden de reis/annuleringsvoorwaarden welke men ontvangt bij de bevestiging van een door u geboekte meerdaagse reis.